Kategorie

Najczęściej kupowane

Dostawa

Cena dostawy podana jest podczas realizacji zamówienia.

Przy zakupach powyżej 400 zł wysyłka gratis!



Odbiór osobisty

  • Odbiór osobisty jest możliwy w naszym sklepie pod adresem:

QUEEN2
98-300 Wieluń ul. Kopernika 3
Pracujemy w godzinach: 9.00 - 15.00
W soboty: 9.00 - 13.00

 

  • płatność za zamówienie należy uregulować gotówką lub przelewem podczas składania zamówienia przez internet.
  • produkty można odebrać po uzyskaniu informacji e-mailem lub telefonicznie, że produkt jest gotowy do odbioru

Przesyłka kurierska

  • zamówione produkty zostaną doręczone za pośrednictwem firmy DPD lub INPOST.
  • kurierzy doręczają przesyłki w godzinach od 8 do 17.
  • przesyłka powinna zostać doręczona następnego dnia roboczego od daty wysłania
  • tuż po przygotowaniu paczki do wysłania, poinformujemy e-mailowo o jej numerze.
  • firma DPD świadczy usługę śledzenia przesyłki - aby sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się przesyłka należy na stronie www.dpd.com/tracking.pl wpisać numer przesyłki i kliknąć "szukaj"
  • firma INPOST świadczy usługę śledzenia przesyłki - aby sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się przesyłka należy na stronie https://inpost.pl/sledzenie-przesylek wpisać numer przesyłki i kliknąć "sznajdź"
  • w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego
  • jeśli po dwóch dniach od daty wysyłki kurier nie doręczył paczki - prosimy o kontakt z firmą kurierską. Odpowiedni numer telefonu można znaleźć na stronie przewoźnika
  • prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera - jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, jeśli zawartość jest uszkodzona - należy bezwzględnie spisać protokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji usługi doręczenia. Bez protokołu reklamacja nie zostanie uznana! Nie odpowiadamy za skutki odebrania od kuriera uszkodzonej przesyłki.

Przesyłka Pocztą Polską

  • zamówiony produkt doręczony jest za pośrednictwem Poczty Polskiej
  • przesyłka powinna zostać doręczona w terminie 2-5 dni roboczych od daty wysłania
  • w przypadku, gdy listonosz nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, pozostawi w skrzynce awizo, a przesyłka zostanie złożona w urzędzie pocztowym, pod który podlega adres doręczenia. Można ją tam odebrać - przesyłka będzie oczekiwać przez 14 dni.
  • prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od listonosza - jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy pracowniku poczty, jeśli zawartość jest uszkodzona - należy bezwzględnie spisać protokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji usługi doręczenia. Bez protokołu reklamacja nie zostanie uznana! Nie odpowiadamy za skutki odebrania od listonosza czy pracownika poczty uszkodzonej przesyłki.

Przesyłka do paczkomatu

  • zamówiony produkt dostarczony jest do wybranego paczkomatu za pośrednictwem firmy Inpost
  • przesyłka powinna zostać doręczona następnego dnia roboczego od daty wysłania
  • prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę podczas odbioru z paczkomatu - jeśli paczka budzi zastrzeżenia, prosimy o zaznaczenie na ekranie paczkomatu opcji "Mam uwagi do paczki"  i postępowanie zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Jeśli uszkodzenia zostaną zauważone dopiero po jakimś czasie prosimy o kontakt z oddziałem Inpost

W przypadku jakichkolwiek problemów, niejasności, prosimy o kontakt z naszym Sklepem, postaramy się pomóc.


Menu