Kategorie

Dostawa

Cena dostawy podana jest podczas realizacji zamówienia.

Odbiór osobisty

  • Odbiór osobisty jest możliwy w naszym sklepie pod adresem:

QUEEN2
98-300 Wieluń ul. Kopernika 3
Pracujemy w godzinach: 9.00 - 17.00
W soboty: 9.00 - 13.00

 

  • płatność za zamówienie należy uregulować gotówką lub przelewem podczas składania zamówienia przez internet.
  • produkty można odebrać po uzyskaniu informacji e-mailem lub telefonicznie, że produkt jest gotowy do odbioru

Przesyłka kurierska

  • zamówione produkty zostaną doręczone za pośrednictwem firmy DPD.
  • kurierzy doręczają przesyłki w godzinach od 8 do 17.
  • przesyłka zostanie doręczona następnego dnia roboczego od daty wysłania
  • tuż po przygotowaniu paczki do wysłania, poinformujemy e-mailowo o jej numerze.
  • firma DPD świadczy usługę śledzenia przesyłki - aby sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się przesyłka należy na stronie www.dpd.com/tracking.pl wpisać numer przesyłki i kliknąć "szukaj"
  • w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego
  • jeśli po dwóch dniach od daty wysyłki kurier nie doręczył paczki - prosimy o kontakt z firmą kurierską. Odpowiedni numer telefonu można znaleźć na stronie www.dpd.com.pl
  • prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera - jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, jeśli zawartość jest uszkodzona - należy bezwzględnie spisać prodokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji usługi doręczenia. Bez protokołu reklamacja nie zostanie uznana! Nie odpowiadamy za skutki odebrania od kuriera uszkodzonej przesyłki.

Przesyłka Pocztą Polską

  • zamówiony produkt doręczony jest za pośrednictwem Poczty Polskiej
  • przesyłka powinna zostać doręczona w terminie 2-5 dni roboczych od daty wysłania
  • w przypadku, gdy listonosz nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, pozostawi w skrzynce awizo, a przesyłka zostanie złożona w urzędzie pocztowym, pod który podlega adres doręczenia. Można ją tam odebrać - przesyłka będzie oczekiwać przez 14 dni.
  • prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od listonosza - jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy pracowniku poczty, jeśli zawartość jest uszkodzona - należy bezwzględnie spisać protokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji usługi doręczenia. Bez protokołu reklamacja nie zostanie uznana! Nie odpowiadamy za skutki odebrania od listonosza czy pracownika poczty uszkodzonej przesyłki.